Новини

 

 ОГОЛОШЕННЯ

Стрийська районна рада Львівської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного бухгалтера  Стрийської районної ради – 1 штатна одиниця.

Кваліфікаційні вимоги:

- громадянство України;

- знання Конституції України; Бюджетного кодексу України; Податкового кодексу України; законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про бухгалтерський облік", "Про запобігання корупції" та інших законів України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів, методичних матеріалів фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку і складання звітності; практики застосування нормативно-правових актів щодо напрямів діяльності; державної політику у відповідній сфері управління; основ економіки, організації праці та управління; порядку документального оформлення в бухгалтерському обліку облікових показників; методів економічного аналізу; трудового, фінансового та господарського законодавства; інструкції з діловодства; основ психології; правил внутрішнього трудового розпорядку; правил ділового етикету;

- вільне володіння державною мовою;

- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

- володіння основними програмами роботи на комп'ютері.

Особи, які бажають взяти участь в конкурсі, повинні подати до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками, автобіографію;

- дві фотокартки розміром 4x6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присвоєння вченого звання,  присудження наукового ступеня;

- копію документа, який посвідчує особу;

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі наявності);

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

-  згоду на збір та обробку персональних даних;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається працівником Стрийської районної ради.

Термін прийняття документів протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Подати документи для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади можна за адресою: вул. С. Бандери, 28, м. Стрий, Львівська область, 82400.

Телефон для довідок: (03-245) 5-31-31

 
Оголошено старт конкурсів проєктів місцевих ініціатив та проєктів регіонального розвитку-2022

 Оголошено старт конкурсів проєктів місцевих ініціатив та проєктів регіонального розвитку-2022

З вівторка, 4 січня 2022 року, стартує подача заявок на участь у конкурсі проєктів місцевих ініціатив та конкурс проєктів регіонального розвитку.

Відповідне рішення ухвалила сьогодні, 30 грудня, Конкурсна рада з реалізації Комплексної програми регіонального розвитку Львівщини.

Реєстрація проєктних заявок триватиме до 21 лютого 2022 року до 18.00 год.

У конкурсі проєктів місцевих ініціатив за рішенням Конкурсної ради визначено такі пріоритети:
1.    Заклади загальної середньої  та фахової перед вищої освіти
2.    Заклади дошкільної та позашкільної освіти
3.    Охорона здоров’я
4.    Культура
5.    Безпека
6.    Обласні заклади та установи, некомерційні комунальні підприємства обласної ради та заклади профтехосвіти
7.    Історико-культурна спадщина  та туризм
8.    Молодь і спорт
9.    Інше

У конкурсі регіонального розвитку:
1. Житлово-комунальне господарство; 
2. Медицина; 
З. Освіта (новий пріоритет); 
4. Безпека; 
5. Економіка та туризм (новий пріоритет); 
6. Інше.
«У наступному році у конкурсі місцевих ініціатив додано кілька нових пріоритетів, зокрема історико-культурну спадщину та туризм, а також  напрям спорт та молодь. Вважаємо, що проєкти у цих напрямках можна буде успішно реалізувати,  оскільки збільшено мінімальну вартість мікропроектів від 200 тисяч гривень та з максимальною сумою субвенції з обласного бюджету 750 тис грн.

Отож, запрошуємо громади та ініціативні групи активно готувати та подавати заявки на участь у конкурсах і боротися за перемогу у них», – зазначив заступник голови Львівської обласної ради Юрій Холод.

Прийом резюме кандидатів до складу Експертної комісії з оцінки проєктів обох конкурсів  також триватиме до 21 лютого.

З умовами та деталями конкурсу місцевих ініціатив можна ознайомитися ТУТ:

 
Робочий візит

На зображенні може бути: 3 людини, люди стоять та у приміщенні

Сьогодні, 30 грудня, у Жидачеві голова Стрийської районної ради Михайло Лучечко передав місцевій секції із важкої атлетики штангу, яка була закуплена у рамках Комплексної програми Стрийської районної ради із розвитку фізичної культури та спорту на 2021 рік.

На зображенні може бути: 9 людей, люди стоять та у приміщенні

На зображенні може бути: 4 людини, люди стоять та у приміщенні

«Мали за честь поспілкуватися з чемпіонами світу, які тренуються у цій секції, братами Володимиром та Богданом Гозами, їхніми тренерами Андрієм та Володимиром Гентошами. Приємно був вражений і великою кількістю дітей у спортзалі, який, до речі, знаходиться у підвалі місцевої другої школи. Серед дітей вже є призери всеукраїнського рівня», - зазначив Михайло Михайлович Лучечко.

На зображенні може бути: 5 людей, люди стоять та у приміщенні

"Мати таких спортсменів - це велика честь не лише для Стрийського району, але й всієї України. Свого часу президент США Джон Кеннеді казав, що престиж держави вимірюється двома речами: кількістю ядерних боєголовок і зароблених медалей на Олімпійських іграх. Підтримуймо наш, український, спорт", - наголосив голова Стрийської районної ради Михайло Лучечко.

Детальніше...
 
Українцям розповіли, як «повернути» собі пенсію у разі припинення виплат Пенсійним фондом

 zavantazhennya - Підвищення пенсій з 1 січня 2019 року пенсіонерам,  які досягли 65-річного віку

Пенсійні виплати, які у 2022 році уряд обіцяє підвищувати у 12 етапів, згідно із Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», можуть у деяких випадках зупинятися Пенсійним фондом, а для відновлення пенсіонери мають зробити певні кроки.

Як повідомляють у Пенсійному фонді України, виплати припиняються:

якщо пенсія призначена на підставі документів, що містять неправильні відомості;

у разі виїзду на постійне місце проживання за кордон, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України;

у разі смерті пенсіонера;

у разі неотримання пенсії через відділення поштового зв'язку протягом 6 місяців поспіль;

в інших випадках, передбачених законодавством, наприклад: закінчення терміну навчання дітей, які отримують пенсію у разі втрати годувальника; невизнання пенсіонера особою з інвалідністю; працевлаштування особи, яка отримує пенсію за вислугу років, на роботу за посадою, яка надає право на таку пенсію.

У ПФУ додали, що рішення щодо відновлення виплат ухвалює територіальний орган Пенсійного фонду протягом 10 днів після з'ясування обставин та наявності умов для виплат.

Читайте також: «Отримав вже більше 100 тисяч»: історія про те, як домогтися у суді підвищення пенсії

Для поновлення виплати пенсії слід особисто звернутися до будь-якого сервісного центру незалежно від місця проживання (реєстрації) з відповідною заявою, документами, що засвідчують особу (паспорт, ідентифікаційний код) та заявою на проведення виплати пенсії через банківський рахунок, якщо цього бажає пенсіонер.

«Відновлення виплати пенсії не провадиться за заявами, наданими представниками, які діють за довіреностями, та відправленими поштою», — додали у ПФУ.

Нагадаємо, що з 1 січня 2022 року заплановано підвищення пенсій «чорнобильцям» з інвалідністю, а також виплат близьким родичам військових, які загинули у зоні АТО/ООС.

 
В Україні зросте розмір аліментів: скільки можна отримати на дитину у 2022 році

Соцвиплати на дітей

В Україні планується підвищення розміру аліментів в 2022 році, спочатку з 1 липня, а потім з 1 грудня. З 1 січня 2022 року розмір виплат залишиться незмінним.

Це пов'язано з тим, що підвищення аліментів уже здійснювали з 1 грудня 2021 року у зв'язку із збільшенням прожиткового мінімуму на дітей.

Відповідно до Сімейного кодексу, розміри аліментів на дітей бувають різними та встановлюються судом, проте є мінімальний гарантований розмір аліментів.

Ця сума становить не менше ніж 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

50% мінімальний гарантований розмір аліментів з 1 липня 2022 року складе:

Для дітей віком до 6 років – 1 010,5 грн;

Для дітей віком від 6 до 18 років – 1372 гривні.

100% мінімальний гарантований розмір аліментів з 1 липня 2022 року:

Для дітей віком до 6 років – 2 201 грн;

Для дітей віком від 6 до 18 років 2 744 грн.

Наступний етап підвищення передбачено з 1 грудня 2022 року. 50% мінімальний гарантований розмір аліментів складатиме:

Для дітей до 6 років – 1 136 грн;

Для дітей віком від 6 до 18 років – 1416,5 грн;

А 100% мінімальний гарантований розмір аліментів з 1 грудня 2022 року:

Для дітей віком до 6 років – 2 272 грн.

Для дітей віком від 6 до 18 років – 2 833 грн.

Відповідно до проекту бюджету на 2022 рік, передбачено також кілька етапів підвищення прожиткового мінімуму на дітей різного віку.

Так, з 1 липня прожитковий мінімум для дітей віком до 6 років становитиме 2 201 грн, а від 6 до 18 років 2 744 грн. Наступний етап очікується 1 грудня 2022 року – для дітей до 6 років 2272 гривні, а від 6 до 18 років 2833 гривні.

 

 
З 1 січня 2022 року зміниться Положення про реєстрацію платників ПДВ

Мінфін вніс зміни до Положення про реєстрацію платників ПДВ. Його, зокрема, приведено у відповідність до Закону №1525-IX щодо реєстрації, перереєстрації, анулювання реєстрації як платників ПДВ осіб-нерезидентів.

Мінфін наказом від 07.12.2021 р. №637 (зареєстрований в Мін’юсті 23.12.2021 р. за №1657/37279) вніс зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість.

Його привели у відповідність до:

 Закону від 03.06.2021 р. №1525-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо скасування оподаткування доходів, отриманих нерезидентами у вигляді виплати за виробництво та/або розповсюдження реклами, та удосконалення порядку оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання нерезидентами електронних послуг фізичним особам”;

Закону від 01.07.2021 р. №1617-IX “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо адміністрування податків і зборів на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя”.

Зокрема, Положення доповнено новим розділом VIII “Особливості реєстрації як платників податку на додану вартість осіб-нерезидентів”. 

Цей розділ визначає процедури реєстрації, перереєстрації, анулювання реєстрації як платників ПДВ осіб-нерезидентів, що здійснюються відповідно до ст. 208-1 ПКУ.

Положення цього розділу поширюються на особу-нерезидента, яка не має постійного представництва та постачає на митній території України фізичним особам, у тому числі фізичним особам – підприємцям, не зареєстрованим платниками ПДВ (далі – фізичні особи), електронні послуги, у тому числі шляхом надання доступу до електронних послуг через електронний інтерфейс, надання технічних, організаційних, інформаційних та інших можливостей, які здійснюються з використанням інформаційних технологій і систем, для встановлення контактів та укладення угод між продавцями і покупцями та/або постачає такі електронні послуги за посередницькими договорами від власного імені, але за дорученням надавача електронних послуг.

Електронними вважаються послуги, які постачаються через мережу Інтернет, автоматизовано, за допомогою інформаційних технологій та переважно без втручання людини, у тому числі шляхом встановлення спеціального застосунку або додатка на смартфонах, планшетах, телевізійних приймачах чи інших цифрових пристроях.

Реєстрація як платника ПДВ особи-нерезидента, яка постачає електронні послуги фізичним особам, місце постачання яких розташовано на митній території України, здійснюється на підставі заяви про реєстрацію як платника податку на додану вартість особи-нерезидента за формою №1-РОН (додаток 12).

Особа-нерезидент зобов’язана подати заяву про реєстрацію як платника ПДВ, якщо за результатами попереднього календарного року загальна сума від здійснення нею операцій з постачання фізичним особам електронних послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, сукупно перевищує суму, еквівалентну 1000000 гривень, яка обчислюється за офіційним курсом валюти України до іноземної валюти, встановленим Національним банком України, що діє на 00:00 01 січня відповідного року.

Така заява подається до 31 березня включно відповідного календарного року, наступного за роком, у якому така особа-нерезидент досягла передбаченого у цьому пункті обсягу.

Якщо особа-нерезидент, яка не досягла передбаченого у цьому пункті обсягу, вважає за доцільне добровільно зареєструватися як платник ПДВ, вона може подати заяву про реєстрацію як платника ПДВ не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку звітного (податкового) періоду, з якого така особа-нерезидент вважатиметься платником ПДВ.

Заява про реєстрацію як платника ПДВ разом із копіями витягу з відповідного бізнес-реєстру (торговельного, банківського або іншого реєстру, в якому фіксується факт державної реєстрації компанії, організації), виданого в країні реєстрації такої особи-нерезидента, та документа, що підтверджує присвоєння ідентифікаційного (реєстраційного, облікового) номера (коду) нерезидента в країні його реєстрації, якщо у витягу з відповідного бізнес-реєстру не зазначені відомості про такий номер (код), подаються до Державної податкової служби України в електронній формі через спеціальне портальне рішення для користувачів нерезидентів, які надають електронні послуги, шляхом електронної ідентифікації.

У заяві про реєстрацію як платника ПДВ зазначаються:

інформація щодо реєстрації нерезидента у країні нерезидента,

ідентифікаційні дані нерезидента, який буде підлягати електронній ідентифікації,

дані щодо його представника,

електронна адреса,

причина реєстрації,

інформація щодо підтвердження факту та періоду досягнення суми операцій з постачання фізичним особам електронних послуг, визначеної для обов’язкової реєстрації платником ПДВ,

іноземна валюта (євро або долар США), в якій особа-нерезидент буде сплачувати податок.

Цей наказ набере чинності з 1 січня 2022 року, крім підпункту 2 пункту 2 та пункту 3 Змін, які набирають чинності одночасно з набранням чинності Законом №1618-IX, але не раніше дня його офіційного опублікування.

 
Стипендії для студентів у 2022 році помітно зростуть

Підвищення стипендій в Україні: хто виграє, і за чий рахунок?

В Україні 2022 року помітно зростуть стипендії для студентів. Виплати для студентів вищих навчальних закладів підвищуються у 1,5 рази, а у профтехучилищах – у 2,5 рази .

Студентам з 1 січня платитимуть такі стипендії:

– бакалаври, спеціалісти, магістри – 2000 грн (підвищена – 2550 грн);

– студенти технікумів, коледжів, ліцеїв – 1510 грн (підвищена – 1930 грн);

– студенти професійних технічних училищ – 1250 грн.

Академічна стипендія Президента України підвищується до 2750-4400 грн залежно від типу навчального закладу. Іменна та академічна стипендія від Кабінету міністрів – до 2500-4000 грн.

Такі зміни передбачає держбюджет-2022. Підвищення студентських виплат зажадало зростання фінансування аж на третину, з 3,9 млрд грн у 2021 році до 5,14 млрд грн у 2022-му.

Соціальні стипендії для студентів закладів професійної вищої та вищої освіти для дітей-сиріт та дітей із малозабезпечених сімей також зростуть. Суми будуть такими:

1125 грн – для студентів закладів вищої освіти;

1425 грн – для студентів профтехучилищ.

Скільки отримують студенти нині

бакалаври, спеціалісти, магістри – 1300 грн (підвищена – 1600 грн);

студенти технікумів, коледжів, ліцеїв – 980 грн (підвищена – 1250 грн);

студенти професійних технічних училищ – 490 грн.

 
У Львові презентували книги для людей з вадами зору (шрифтом Брайля)

 На зображенні може бути: 5 людей, люди стоять та у приміщенні

Заступник голови Стрийської районної ради Михайло Галущак був присутній на презентації книг для людей з вадами зору (шрифтом Брайля):

1) Про Євгена Коновальця (автор Іван Хома);

2) Історичний альманах про Жидачівщину (упорядник Ольга Боднар).

Книги були видані за сприяння Стрийської районної ради та РДА у рамках Програми Про відзначення Року Голови Проводу ОУН Євгега Коновальця.

Пам'ятаємо героїв!

 
Робочий візит

На зображенні може бути: 7 людей та люди стоять 

Сьогодні, 28 грудня, голова Стрийської районної ради Михайло Лучечко взязав участь в урочистому відкритті реконструйованого приймального відділення Жидачівської міської лікарні.

 На зображенні може бути: 11 людей, люди стоять та у приміщенні

«Під час візиту був приємно вражений оновленим приймальним відділенням. У ньому проведено капітальний ремонт із заміною вікон та сантехніки, встановлено нові меблі та медичне обладнання… Певен, що це покращить якість надання медичних послуг» - зазначив Михайло Михайлович Лучечко.

 На зображенні може бути: 4 людини, люди стоять та лікарня

Голова Стрийської районної ради Михайло Лучечко подякував колективу лікарні за жертовну працю в галузі медицини, відданість професії та вагомий внесок у збереження життя і здоров’я мешканців Стрийського району та побажав всім медикам, напередодні Нового року та Різдва, Божого благословення, радості, здійснення мрій, гучних колядок і смачної куті!

На зображенні може бути: 11 людей, люди стоять та у приміщенні

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 4 з 66