У період карантину для надання адресної допомоги людям, які її потребують, працюють «гарячі лінії»

 

 

Телефонні «гарячі лінії» для надання адресної допомоги вразливим верствам населення у період карантину запроваджено місцевими органами влади в усіх регіонах України.

Завдяки цьому соціальному онлайн-сервісу структурні підрозділи з питань соціального захисту населення зможуть оперативно визначати потреби для надання допомоги та соціальних послуг людям, які її потребують.

Перш за все, це одинокі та одиноко проживаючі громадяни похилого віку, люди з інвалідністю, сім’ї з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах, які виховують дітей з інвалідністю, малозабезпечені сім’ї тощо.

Телефони «гарячих ліній» у Львівській області - ТУТ.